قسمت بالای بطری پلاستیکی استوانه را که هنوز گردن کامل دارد روی سطح میز قرار دهید.
سر بطری دیگر را وارونه کنید و آن را بالای بطری اول قرار دهید تا گردن از سوراخی که گردن بطری دیگر بود خارج شود. این یک نگهدارنده برای شمع ایجاد می کند. سپس به دلخواه تزئین کنید.
می توانید کلمات مرتبط با رنگ ها و اشکال را آموزش دهید یا مرور کنید.
مواد: بطری پلاستیکی بزرگ قیچی و پارچه زباله.
دستورالعمل: از زبان آموزان بخواهید که بطری پلاستیکی را حدود یک سوم/نیم به بالا از پایین برش دهند. سپس به دلخواه روی آن را با پارچه و تزئینات دیگر بپوشانید.
تمرکز زبان: این یک فعالیت عالی برای پایان دادن به یک درس در مورد ارتباط کلامی است. می توانید واژگانی را برای مکالمات تلفنی معرفی یا
یا عبارات ثابتی که برای شروع و پایان مکالمات استفاده می شود مانند
یک قلک پلاستیکی درست کنید
مواد: یک بطری پلاستیکی کوچک ، پارچه باقی مانده و رنگ و تزئینات باقی مانده.
دستورالعمل: اگر زبان آموزان شما مسن تر هستند و استانداردهای ایمنی را برای استفاده از قیچی در کلاس خود تعیین کرده اید، از آنها بخواهید که بطری پلاستیکی آب معدنی را به طرف خود بچرخانند و سوراخی به اندازه یک سکه در کنار آن برش دهند.
اگر زبان آموزان شما جوان تر هستند، این کار را خودتان قبل از شروع کلاس انجام دهید. سپس، آنها را تشویق کنید که از بقایای پارچه و سایر مواد بازیافتی برای ساختن سر، پاها و دم استفاده کنند.
تمرکز زبان: این یک فعالیت عالی برای پایان دادن به یک درس در مورد پول و تجارت است. برای معرفی واژگان مرتبط با پول می توانید از قلک استفاده کنید:
و برای آموزش کلمات قابل شمارش مانند “سکه” و کلمات غیرقابل شمارش مانند “پول”.
همچنین میتوانید تکههای زبانی را برای خرید و فروش به همراه عبارات ثابتی مانند «سکه بیندازید» و «قلک را خالی کنید» آموزش دهید.
دانش آموزان مسن تر ممکن است بخواهند در مورد اینکه چرا قلک قلک نامیده می شود تحقیق کنند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.