اولویت فناوری پیشرفته برای مؤسسات آموزشی

اکثر این ابزارها به اندازه کافی انعطاف پذیر نیستند تا نیازهای منحصر به فرد مدارس را برطرف کنند.

به عنوان مثال، مورد مدرسه دولتی هارمونی در تگزاس را در نظر بگیرید. مدارس آنها در سراسر تگزاس گسترده شده است.

این بدان معنی است که راه حل میز اداری مدیریتی کمک آنها باید بتواند درخواست های خدمات را بر اساس مکان هدایت کند تا خدمات را به طور کارآمد ارائه دهد.

همانطور که در مطالعه موردی مشاهده می کنید، آنها موفق شدند این کار را با میز کارمندی انجام دهند.

این وضعیت برای بسیاری از سیستم های مدرسه در سراسر جهان صادق است و چالش های مدیریت دارایی را برای بخش فناوری اطلاعات ایجاد می کند.

این امر به ویژه زمانی قابل مشاهده است که محوطه دانشگاه آنها بزرگ است و سخت افزار آنها در مناطق مختلف ساختمان های پردیس پخش شده است.

به همین دلیل، دپارتمان های فناوری اطلاعات مدارس اغلب از راه حلی استفاده می کنند که همه مشکلات آنها را حل نمی کند.

یک میز پلاستیکی تحریر خدمات خوب باید متناسب با منابع و بودجه مدرسه باشد

دپارتمان‌های فناوری اطلاعات بیشتر مدارس با بودجه‌ای کم کار می‌کنند. آنها فقط به اندازه کافی برای تعمیر میز پینگ پنگ تاشو ۱۴۰۱ و دستگاه ها، انجام برخی مدیریت دارایی های نرم افزاری و سایر فعالیت های تعمیر و نگهداری دارند.

فناوری پیشرفته به سختی برای مؤسسات آموزشی اولویت دارد – به این معنی که بخش‌های فناوری اطلاعات به ندرت می‌توانند به‌روزرسانی‌های عمده یا بازنگری کامل سیستم‌ها را انجام دهند.

این امر فقدان راه حل های فناوری اطلاعات ساخته شده برای مدارس را پیچیده تر می کند. وقتی یک شرکت یا یک شرکت فناوری نمی تواند راه حل IT مناسبی برای آنها پیدا کند، آن را به تنهایی می سازند.

اما بخش های فناوری اطلاعات در مدارس به سادگی نمی توانند این کار را انجام دهند.

  • منابع:
    1. Building a Help Desk for a School
  • تبلیغات:
  1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
  2. فردی که با پارچه رومبلی توانست چتر نجات درست نماید!
  3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
  4. از این نوع چرم برای تله گذاری در زمان جنگ استفاده می کردند!!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.